1. Dane firmy:

F.H.U. Grażyna Śmigasiewicz

34-400 Nowy Targ, ul.Szaflarska 82

NIP: 7122423679

 

2. Rodzaj i zakres działalności sklepu internetowego.

  • Za pośrednictwem sklepu internetowego asortyment produktów jest sprzedawany zdalnie przez Internet.
  • Oferowany asortyment jest nowy.

3. Zasady dokonywania zakupów

Sklep internetowy przed potwierdzeniem zakupu przekazuje Klientowi następujące informacje:

  • zdjęcie i opis produktu
  • Cena z VAT
  • Sposób płatności
  • Opcja dostawy
  • Koszt wysyłki

Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z asortymentem. Sklep przyjmuje zamówienie klienta.

Po dokonaniu płatności za towar i zaksięgowaniu należności za towar sklep zobowiązany jest dostarczyć towar za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie 7 dni.

4. Metody płatności :

  • Płatność na konto bankowe za pośrednictwem sklepu internetowego
  • System płatności elektronicznych PAYPAL.

 

5. Sposoby dostawy towaru:

  • Zamówione towary są wysyłane w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.
  • Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Klient zostanie powiadomiony e-mailem o wysyłce towaru oraz otrzyma od kuriera numer śledzenia przesyłki.
  • Wraz z produktem przesyłany jest paragon potwierdzający zakup lub na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT.

6. Odstąpienie od umowy

Czas na wypłatę: 14 dni – formularz PDF do pobrania

7. Zwroty i reklamacje

  • Klient może zwrócić towar sprzedawcy
  • Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być nowy
  • Jeżeli towar będzie brudny, zakurzony, poplamiony itp. będą widoczne ślady użytkowania, nie zostanie on przyjęty jako pełnowartościowy zwrot
  • Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru.
  • Towary pakowane powinny być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
  • Zwrot za zwrócone towary następuje w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru.

 

8. Reklamacje:

  • Podstawą reklamacji jest dokument zakupu (paragon, faktura, wyciąg z rachunku bankowego).
  • Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail decoracje.podhale1@gmail.com .
  • W reklamacji należy podać powód jej złożenia.
  • Warunkiem reklamacji jest to, że produkt ma wadę fizyczną lub prawną
  • Dostawa reklamowanego towaru na adres firmy wraz z dokumentem reklamacyjnym i dowodem zakupu.
  • Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.