1. Dane firmy:
F.H.U. Grażyna Śmigasiewicz
34-400 Nowy Targ, ul.Szaflarska 82
NIP: 7122423679
2. Rodzaj i zakres działalności sklepu internetowego.
- Za pośrednictwem sklepu internetowego asortyment produktów jest sprzedawany zdalnie przez Internet.
- Oferowany asortyment jest nowy.
3. Zasady dokonywania zakupów
Sklep internetowy przed potwierdzeniem zakupu przekazuje Klientowi następujące informacje:
- zdjęcie i opis produktu
- Cena z VAT
- Sposób płatności
- Opcja dostawy
- Koszt wysyłki
Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z asortymentem. Sklep przyjmuje zamówienie klienta.
Po dokonaniu płatności za towar i zaksięgowaniu należności za towar sklep zobowiązany jest dostarczyć towar za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie 7 dni.
4. Metody płatności :
- Płatność na konto bankowe za pośrednictwem sklepu internetowego
- System płatności elektronicznych PAYPAL.
5. Sposoby dostawy towaru:
- Zamówione towary są wysyłane w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.
- Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Klient zostanie powiadomiony e-mailem o wysyłce towaru oraz otrzyma od kuriera numer śledzenia przesyłki.
- Wraz z produktem przesyłany jest paragon potwierdzający zakup lub na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT.
6. Odstąpienie od umowy
Czas na wypłatę: 14 dni – formularz PDF do pobrania
7. Zwroty i reklamacje
- Klient może zwrócić towar sprzedawcy
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być nowy
- Jeżeli towar będzie brudny, zakurzony, poplamiony itp. będą widoczne ślady użytkowania, nie zostanie on przyjęty jako pełnowartościowy zwrot
- Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru.
- Towary pakowane powinny być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
- Zwrot za zwrócone towary następuje w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru.
8. Reklamacje:
- Podstawą reklamacji jest dokument zakupu (paragon, faktura, wyciąg z rachunku bankowego).
- Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail decoracje.podhale1@gmail.com .
- W reklamacji należy podać powód jej złożenia.
- Warunkiem reklamacji jest to, że produkt ma wadę fizyczną lub prawną
- Dostawa reklamowanego towaru na adres firmy wraz z dokumentem reklamacyjnym i dowodem zakupu.
- Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.